Ankaragücü protokolü

2. Lig’de mücadele eden Başkent takımı Ankaragücü, Beyoğlu Yeni Çarşı’yı 3-2 yendi.

İlk maçında Elazığspor’dan 5 gol yiyerek, çok kötü bir başlangıç yapan İlhami Alparslan yönetimi, böylelikle 3 puan siftahını İstanbul takımı karşısında yapmış oldu.

22. haftanın sonunda puanını 35’e çıkardı ve 8. sıraya yükseldi.

Devamı gelir inşallah.

Bunda taraftar desteğinin yanı sıra protokol tribünündeki isimlerin de büyük katkısı olduğu muhakkak.

Karşılaşmayı tribünden izleyerek Başkent ekibine destek verenler arasında Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, MHP Genel Başkan Yardımcısı Sadir Durmaz, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, Çubuk Belediye Başkanı Baki Demirbaş, Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu Genel Başkanı Mehmet Yiğiner ve daha pek çok önemli isim vardı.

Ankaragücü protokol tribünü tokat olayından sonraki süreçte belki de ilk kez bu kadar kalabalıktı.

Bu insanları Başkent ekibine destekte bir araya getiren isim kulübün yeni başkanı İlhami Alparslan’dır.

Alparslan’la bu birliktelik genişleyerek büyüyecek, Ankaragücü hak ettiği Süper Lig’e yeniden çıkacaktır inşallah.

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Fatih Akkaya Arşivi

Kurban alırken bunlara dikkat!

12 Mayıs 2026 Salı 11:40

Haydi Gençler

11 Mayıs 2026 Pazartesi 15:45

Gençler evlensin ama nasıl?

11 Mayıs 2026 Pazartesi 15:44

Dönüşüm ama nasıl?

08 Mayıs 2026 Cuma 09:29

Ankara’da başıboş köpek sorunu

04 Mayıs 2026 Pazartesi 12:31

Lütfen ama lütfen

04 Mayıs 2026 Pazartesi 12:30

Madenci eyleminde doğru bilinen yanlış

30 Nisan 2026 Perşembe 09:46

CHP’nin hobi bahçelerine bakışı

29 Nisan 2026 Çarşamba 09:38